میکاپ با موی رنگی

تناسب رنگ مو و میکاپ

همه ی ما انسانها زیبایی و زیبا دیده شدن را دوست داریم. راه های مختلفی برای زیبا دیده شدن وجود دارد، رسیدگی به پوست ، مو ، اندام که هر کدام از این ها را میتوان با گذر زمان بدست آورد. خانم ها از راه میکاپ و رنگ کردن مو ، استفاده از کرم ها و مرطوب کننده ها و… چهره خود را جذاب تر میکنند. اما گاهی این میکاپ ها نه تنها ما را زیبا نمیکند بلکه باعث میشود چهره رنگ و روی بدی به خود بگیرد.اگر به دنبال زیبایی هستید ریحانه نصیری آرایشگر عروس اصفهان را انتخاب کنید.

حال ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور با میکاپ و رنگ و … چهره ی جذاب تری داشته باشید. اگر به دنبال زیبایی هستید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

رنگ مو :

رنگ کردن موها یکی از کارهایی است که اکثر خانم ها انجام میدهند اما اینکه چه نوع رنگ مویی به چهره شما می آید سوالی است که با به دست آوردن تجربه و … بدست می آید. به طور کلی رنگ مو به چند دسته رنگ های گرم و رنگ های سرد تقسیم میشود.

رنگ موی گرم

رنگ های که برای مو استفاده میشود از ترکیب چند رنگ اصلی به دست آمده است که میتوان گفت رنگ هایی که از ترکیب زرد و نارنجی بدست بیاید جز دسته رنگ های گرم محسوب میشود . مثلا اگر رنگ زرد با قرمز ترکیب شود و….

رنگ موی سرد

رنگ موهای سرد از ترکیب رنگ های سبز و آبی بدست آمده است اما در مورد رنگ مو ها میتوان گفت رنگ هایی مانند رنگ مشکی ، زیتونی ، دودی و… رنگ سرد هستند.

معرفی انواع میکاپ

میکاپ یا به اصطلاح همان آرایش راهی برای زبیا شدن صورت است. که معمولا توسط میکاپ آرتیست ها انجام میگیرد. البته این به معنی این نیست که نمیتوانید خودتان میکاپ انجام دهید. بسیاری از خانم ها در منزل میکاپ میکنند . اما اینکه بتوانید آرایشی بکنید به چهره شما بیاید کار مشکلی است زیرا به عوامل مختلفی مانند حالت چشم ها ، فرم صورت ، رنگ پوست و به خصوص رنگ مو بستگی دارد. که ما در این مقاله توضیحات مختصری را ارائه خواهیم کرد.

میکاپ ها انواع مختلفی دارند. لایت ، تیره ، عروسکی ، خلیجی و… که هر کس آنها را با نام های مختلف میشناسد. هر یک از این آرایش ها با رنگ موی خاصی زیبایی شما رو دو چندان میکند. ما نمونه هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد را معرفی میکنیم.

مهم ترین نکات برای آرایش عروس

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند معمولا به افرادی که پوست سفید و گندمی دارند می آید . اگر رنگ موهای خود را روشن و طلایی کرده اید باید بدانید که در اکثر مواقع نیاز به آرایش زیادی دارید . مثلا باید از خط چشم های پر رنگ و کشیده استفاده کنید. اگر قصد دارید در مجلس باشید از رژ لب های قرمز و اگر در محیط کار هستید از رژ لب های کم رنگ تر اما با تناژ قرمز و قهوه ای استفاده کنید. به طور کلی موهای بلوند نیاز به آرایش دارند در غیر این صورت چهره شما بی روح میشود. اما رنگ ابرو نیز تاثیر زیادی در آرایش دارد. برای موهای بلوند سعی کنید ابرو ها را روشن کنید و از رنگ های تیره و مشکی استفاده نکنید.

میکاپ با موی مشکی

رنگ موی مشکی 

خانم های ایرانی معمولا رنگ موهای قهوه ای یا مشکی دارند . رنگ موی مشکی زمانی زیبایی به چهره شما میدهد که بتوانید قسمتی از میکاپ را تیره و بقیه را ملیح انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از سایه چشم و مژه مصنوعی است و بقیه ی صورت را با رنگ های ملیح میکاپ کنید.

رنگ مشکی به گونه ای است که با رنگ آرایش ملیح یا تیره میتوان ست کرد. مثلا هم رژ لب قرمز و هم گلبهی و ملایم با رنگ موی مشکی تناسب دارند.

انتخاب میکاپ آرتیست

برای اینکه بتوانید این موارد گفته شده را رعایت کند نیاز به یک میکاپ آرتیست حرفه ای دارید که پیشنهاد ما به شما ریحانه نصیری بهترین آرایشگر اصفهان میباشد. امیدواریم که با مطالعه این مطالب بتوانید به جذابیت خود بیفزایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *