خط چشم متناسب با صورت گرد

خط چشم متناسب با صورت گرد

خط چشم متناسب با صورت گرد

چهره گرد به یک آرایش کمی نیاز دارد تا بیشتر تعریف شود. به طور کلی ، صورت های گرد دارای چربی هایی هستند که باید کمی رنگ شوند. با انجام بازی خط چشم خود می توانید چهره خود را تعریف تر و متناسب تر کنید. نمی دانید کدام گزینه های خط چشم برای شما مناسب است؟ آرایشگر عروس اصفهان در این مقاله شما را راهنمایی می کند که چه خط چشمی برای صورت های گرد مناسب است.

خط چشم متناسب با صورت گرد

از رنگ های جامد تیره استفاده کنید

اگر صورت گرد دارید از برخی از رنگ های جامد تیره روی پلک های خود استفاده کنید. این ترفند باعث می شود تا گرد بودن کم شود و به این ترتیب می توانید کمی از لبه و چهره جذاب از چهره خود لذت ببرید. این نگاه یک تغییر طراوت برای دخترانی است که همیشه ناز یا چاق به آن گفته می شود زیرا ظاهر شما را تقویت می کند.

خط چشم دنباله دار

خط چشم دنباله دار آرایش مناسب برای چهره گرد است. این خطوط و لبه ها را به چشم شما می افزاید و بنابراین تعریفی به چهره شما می بخشد. این نمای ظاهری طولی نیز به چشم شما می بخشد ، بنابراین آستر بالدار برای صورت دور مناسب است. شما باید برخی از درام ها را به مژگان فوقانی و پلک ها اضافه کنید. ضربه شلاق و لبه های چشم بالا باید جسورانه باشد به طوری که تمرکز روی قسمت بالایی صورت شما باشد. این ترفند باعث ایجاد توهم چهره ای باریک تر و طولانی تر می شود. می توانید روی شلاق های بالا جسورانه بروید و از ریمل ها در رنگ های مختلف استفاده کنید. جلوه چشم دودی راهی مناسب برای افزودن درام و تعریف به چشم شماست. ظاهر دودی به شما کمک می کند تا جادویی ایجاد کنید. این نگاه به بعد می افزاید و در عین حال کم اهمیت است. نگاه دودی توجه چربی های اضافی را از شما دور می کند و چشم شما را به مرکز توجه تبدیل می کند

خط چشم براق

لرزش همچنین به کمرنگ تر شدن دور و بر صورت شما کمک می کند. درخشش و تعریف را به چشم شما می افزاید. و به این ترتیب ، اگر صورت گرد دارید ، آرایش چشم براق را انتخاب کنید. شما می توانید انواع مختلفی از خط چشم براق در بازار را در فرمولاسیون های مختلف بدست آورید.شما می توانید به اندازه دلخواه آرایش چشم خود را جسورانه کنید. اگر می خواهید به دور از گرد بودن صورت خود توجه کنید ، از ظاهر چشمگیر چشم خودداری کنید. این یک ترفند آسان است که باعث می شود صورت های گرد جذاب تر به نظر برسند.

خط چشم متناسب با صورت گرد

همیشه از ریمل استفاده کنید

این یک ترفند خط چشم نیست ، اما هیچ گونه خط چشم بدون داشتن ریمل روی صورت دور مناسب به نظر نمی رسد. چند لایه از ریمل مژه و ابرو را روی مژه های خود بمالید تا جلوه زیبایی دراماتیک بگیرید. از ریمل هایی که حجم و طول زیادی به شلاق شما می گذارد ، خودداری کنید

برای زیبا تر شدن در محافل خود متناسب با صورتتان با میکاپ حرفه ای عروس اصفهان تماس بفرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *