نحوه انتخاب رنگ ابرو

نحوه انتخاب رنگ ابرو

 اگر موهای قهوه ای یا سیاه دارید برای ابروی خود رنگی را انتخاب کنید که حداقل یکی دو درجه روشن تر باشد. این امر باعث می شود رنگ ابرو در صورت شما طبیعی به نظر برسد و خیلی تیره نباشد. روغنهای موجود در پوست شما نیز باعث می شوند رنگ ابرو تیره تر به نظر برسند ، بنابراین با یک یا دو درجه روشن تر از رنگ موی شما تضمین می کند که رنگ بیش از حد مشخص نمی شود.

    ممکن است یک رنگ ابرو را که یک درجه روشن تر است ، امتحان کنید و اگر دوست نداشتید وقتی رنگ آنها را تیره کنید ، به نظر می رسد سایه روشن تری داشته باشید.

نحوه انتخاب رنگ ابرو

برای مشاوره رنگ ابرو می توانید با بهترین آریشگر اصفهان تماس بگیرید.

 اگر موهای بلوند یا قهوه ای روشن دارید سایه ای را انتخاب کنید که یک یا دو درجه تیره باشد. اگر موهایی دارید که از رنگ روشن تری برخوردار هستند ، مطمئن شوید که رنگ ابرو شما کمی تیره تر است تا روی صورت شما نشان داده شود. رنگ ابرو باید به اندازه کافی روشن باشد تا طبیعی به نظر برسد اما در همین حین به اندازه کافی تیره باشد تا در جهره شما مشخص باشد.

نحوه انتخاب رنگ ابرو

  در ابتدا با رنگ ابرویی شروع کنید که رنگ آن یک درجه تیره تر است اینقدر تیره نکنید که رنگ ابروی شما با موهایتان سازگاری نداشته باشد.

 اگر موهای بلوند دارید رنگ یک رنگ خاکستری مایل به قهوهای را انتخاب کنید. این امر باعث می شود رنگ ابرو در مقابل موهایتان طبیعی به نظر برسد و خیلی تیره نباشد.

نحوه انتخاب رنگ ابرو

 ریحانه نصیری متخصص در امور رنگ در اصفهان

    همچنین اگر موهای قهوه ای بسیار روشن یا موهای روشن با هایلایت های بلوند دارید ، ممکن است بخواهید رنگ خاکستری مایل به قهوهای را امتحان کنید.

 اگر موهای قهوه ای یا سیاه دارید ، به سراغ یک رنگ قهوه ای روشن تر بروید. به دنبال رنگی باشید که قهوه ای روشن باشد ، بنابراین صورت شما را روشن تر کرده و ابرویتان خیلی تیره به نظر نمی رسد ، به خصوص اگر موهای قهوه ای متوسط ​​دارید. اگر موهای سیاه یا موهای تیره دارید ، به رنگ قهوه ای تیره بروید.

نحوه انتخاب رنگ ابرو

    اگر ابروهای شما به طور طبیعی سیاه نباشد ، از استفاده از رنگ سیاه برای ابروهای خود خودداری کنید ، زیرا می تواند خیلی خشن و تاریک به نظر برسد. اگر شک دارید ، به جای آن سایه قهوه ای تیره را انتخاب کنید.

    اگر ابروهای شما به طور طبیعی سیاه یا قهوه ای بسیار تیره است ، انتخاب یک سایه روشن تر ممکن است غیر طبیعی به نظر برسد. در این موارد ، شما باید از یک محصول ابرو سیاه استفاده کنید.

اگر موهای قرمز دارید ، یک رنگ بلوند را انتخاب کنید. رنگ های قرمز موهای خود را با رنگ ابرو بلوند روشن تکمیل کنید. معمولاً هرچه سایه بلوند روشن تر باشد ، بهتر است .

نحوه انتخاب رنگ ابرو

انتخاب بر اساس تن پوست شما

اگر پوست روشن باتهرنگ صورتی دارید ، یک رنگ بلوند خاکستری را انتخاب کنید. اگر رنگ پوست شما تمایل به صورتی یا قرمز دارد و گاهی سرخ می شوید ، رنگ پوست خود را با استفاده از رنگ  ابروی بلوند روشن که كمی خاكستری  به نظر می رسد تكمیل كنید .

    همچنین در صورت داشتن پوستی روشن و موهای تیره ، رنگ قهوه ای روشن را امتحان کنید.

    سعی کنید حتی اگر موهای بلوند یا قهوه ای گرم دارید از استفاده از رنگ های مایل به قرمز یا گرم برای ابروهایتان خودداری کنید. ابروها نسبت به موهای روی سر شما خاکستری تر هستند ، بنابراین استفاده از سایه خنک تر جلوه ای طبیعی تر به شما می بخشد.

اگر پوست گندمی و چرب دارید ، قهوه ای روشن تا متوسط ​​را انتخاب کنید. اگر پوست شما به راحتی برنز می شود یا پوست طبیعی گندمی رنگ دارید ، به دنبال سایه ابرو باشید که قهوه ای متوسط ​​است. این امر باعث می شود رنگ قهوه ای ابروی شما در برابر چهره شما مشخص باشد.

اگر پوست تیره دارید ، به رنگ مات قهوه ای بروید. اگر پوست شما تیره یا سیاه است سایه ای قهوه ای روشن تا متوسط ​​را جستجو کنید که دارای پوشش مات باشد. رنگ باید یکی دو درجه روشن تر از تن پوست شما باشد ، بنابراین بر روی صورت شما قرار می گیرد و باعث می شود که ابروهای شما به چشم بیایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *