کاربرد سایه چشم

کاربرد سایه چشم

یکی از کاربرد سایه چشم برجسته کردن چشم است. و با ترکیب و تکنیک مناسب رنگ، مطمئناً چشم ها خیره کننده به نظر می رسد! برای مبتدیان، استفاده از سایه چشم می تواند هراس آور باشد، به همین دلیل امروز برای کمک به شما اینجا هستم. آنچه باید بدانید این است که سایه های مختلفی وجود دارد و هر یک با یک رنگ، فرمول، پایان و جلوه متفاوت ارائه می شوند. انتخاب صحیح برای ظاهر شما به دانش و تجربه شما در مورد انواع مختلف سایه چشم بستگی دارد. بنابراین برای مشاوره در مورد سایه چشم ها و داشتن آرایشی زیبا و چشمگیر می توانید به بهترین آرایشگر اصفهان مراجعه کنید.
انواع سایه چشم
1. سایه چشم پودر
متداول ترین نوع سایه چشم، پودراست. بهتراست برای مبتدیان شروع آرایش با استفاده از سایه پودر باشد زیرا ساده ترین ترکیب است. بیشتر سایه چشم های پودری در قابلمه مانند های کوچک فشرده می شوند، که می توانند در یک پالت قرار بگیرند، یا در یک پالت از نوعی (دوتایی، چهار نفره) قرار می گیرند یا رنگدانه های مستقل هستند که داخل قابلمه ها قرار می گیرند.
این نوع سایه چشم در انواع مختلفی وجود دارد: سایه چشم مات برای استفاده روزانه بسیارعالی است و سایه روشن سایه بان برای ایجاد نمای دراماتیک، ظاهر عصرانه و سایه ساتن مناسب است.
نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که شما هرگز نباید سایه چشم پودر را مالش دهید زیرا پوست بسیار حساس است. هرچه بیشتر آن را لمس کنید، بیشتر مستعد ابتلا به خطوط ریز و خنجر می شوید. با ملایم پچ کردن و فشار دادن رنگ روی پلک اعمال کنید. من ترجیح می دهم از یک برس سایه چشم برای برنامه استفاده کنم، اما برای مبتدیان، استفاده از نوک انگشتان شما انجام خواهد شد.

 

سایه چشم پودر

 

2. سایه چشم کرم مانند
اگر حوصله سایه های پودر را دارید، زمان آن رسیده که به حالت های خامه ای ضخیم تغییرمسیر دهید. این مواد معمولاً در قابلمه، پالت، یا به صورت مدادی نیز پیدا کنید. برخی از افراد این نوع سایه چشم را به دلیل فرم های درخشان و فرم طولانی پوشش آن ترجیح می دهند، در حالی که عده ای دیگر با گرایش آن به ساییدگی مشکل دارند. توصیه می شود از زدن سایه های کرمی در هوای گرم خودداری کنید زیرا مطمئناً ضد آب نیستند و به راحتی می توانند ذوب شوند.
بهترین قسمت در مورد سایه چشم های کرم، آمیختگی آنها است. برای داشتن نمای چشمگیر می توانید دو یا چند رنگ ترکیب کنید. این نوع سایه چشم با برس های سایه بان بزرگ استفاده می شوند. شما همچنین می توانید از انگشتان دست خود استفاده کنید، اما این کار را مناسب نیست زیرا گرما و روغنهای موجود در نوک انگشتان شما باعث می شود سایه کرم نسبت به چین خوردگی حساس تر شود.

 

 

سایه چشم کرمی

 

3. سایه چشم مایع
سایه چشم های مایع همانند بسته های بیشتر برق لب وارد می شوند: در یک لوله براق با یک چوب کرکی. سایه چشم های مایع ، کنار پودر ، سایه شروع مناسب برای مبتدیان است.
استفاده سایه چشم مایع به عنوان پایه است – آن را به رنگدانه می چسباند و باعث تقویت نشاط و ماندگاری آن می شود. اما، به دلیل اینکه مایعات درست مانند همتای خود مبتنی بر کرم تمایل به آسانی بیشتری دارند ، این گزینه برای افرادی که دارای پوستی چرب روغنی هستند، گزینه مناسبی نیست.
برای استفاده از سایه چشم مایع، می توانید مستقیماً بر روی لبه ها با گره یا با یک برس صاف و باریک بمالید تا یک چشم بالدار رنگی ایجاد شود. توجه به این نکته مهم است که سایه های مایع به سرعت خشک می شوند. آنها آسان برای استفاده هستند، اما تسلط آنها دشوار است.

سایه مایع

4- سایه چشم مداد رنگی
برای کسانی که کاربرد سایه چشم پیچیده را دوست ندارند ، سایه چشم یا سایه مداد رنگی همان چیزی است که شما نیاز دارید. مدادهای سایه ای بسیار متنوع هستند و به راحتی می توانید با خودتان هم حمل کنید. استفاده از آن بسیار ساده است زیرا در اصل آن را روی لبه ها می کشید، مطابق میل خود مخلوط کنید و رنگ مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

بهترین چیز در مورد مداد سایه، فرمول مدت زمان پایداری آن است. این در واقع می تواند تا 24 ساعت دوام داشته باشد! این همه به لطف رنگ های شدید و فرمول غلیظی است که امروزه مارک های آرایش از چوب های سایه ای استفاده می کنند.

 

سایه مداد رنگی

میکاپ حرفه ایی عروس اصفهان در سالن آرایشی ریحانه نصیری انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *