تثبیت کننده آرایش روی صورت

فیکساتور آرایش، راهکاری برای تثبیت آرایش روی صورت

فیکساتور آرایش، راهکاری برای تثبیت آرایش روی صورت

کدام زنی دوست ندارد آرایشش بیش تر دوام بیاورد؟ به همین دلیل است که فیکس کننده آرایش آمده است تا آرزوی همه دوستدارانی که می خواهند با آن آرایش مدت زمان زیادی بی نقص بمانند، برآورده کند. در یک رویداد بزرگ یا یک روز گرم تابستان، اطمینان از ماندگاری سایه چشم، رژ لب و کرم پودر شما از روز تا شب یک شاهکار تقریبا معجزه آسا است. اگر می‌خواهید آرایشتان در برابر عرق، اشک و هر چیز دیگری مقاومت کند، اسپری آرایشی پاسخ شماست. این اسپری های تنظیم کننده آخرین مرحله از یک روتین آرایش هستند. فقط یک اسپری بزنید تا آرایش خود را در روزهای گرم تابستان و شب های باشگاهی بی نقص نگه دارید. بسیاری از خانم ها در مورد این که از کدام محصول استفاده کنند تا آرایش خود را در طول روز دست نخورده نگه دارند شک دارند: فیکس کننده آرایش یا پرایمر؟

برای این که بتوانید عملکرد هر یک از آن ها را درک کنید، ریحانه نصیری بهترین آرایشگر عروس اصفهان یک مینی راهنما با نکات کاربردی آماده کرده است که به شما در دانستن زمان استفاده از پرایمر و زمان استفاده از فیکس کننده آرایش کمک می کند.  آیا می خواهید بدانید که مزایا و دلیل استفاده از فیکساتور آرایش و نحوه استفاده از آن چیست؟ پس با بهترین مرکز کاشت مژه اصفهان همراه شوید.

اسپری فیکس کننده آرایش برای چه مواردی استفاده می شود؟

نقش فیکس کننده آرایش فقط محدود به ثابت کردن آرایش برای مدت طولانی تری نیست. عملکرد آن طبیعی تر به نظر رسیدن پوست، بسته شدن منافذ و نرم شدن آن است. امروزه انواع این محصول بسیار زیاد است. فیکس کننده آرایش که به عنوان اسپری بعد از آرایش نیز نامیده می شود، کمک می کند آرایش برای مدت طولانی تری دست نخورده بماند. برای کسانی که پوست چرب دارند، می‌دانید که ماندگاری آرایش برای ساعت‌ ها یک چالش است.  فیکساتور آرایش نیز برای مرطوب به نظر رسیدن پوست خشک و محافظت از آن در برابر آلودگی بسیار مفید است و برخی فیکساتورها نیز تمایل به افزایش درخشندگی دارند.

تثبیت کننده آرایش روی صورت

نحوه استفاده از فیکس کننده آرایش

خیلی ها فکر می کنند برای زدن فیکسور نیازی به تکنیک نیست،  ایده آل این است که از اسپری فیکسر استفاده کنید و هرگز فراموش نکنید که محصول را قبل از استفاده تکان دهید. همیشه فیکساتور را با یک حرکت “T” در مرکز صورت و یک “X” برای رسیدن به نواحی خارجی اعمال کنید. پس از انجام این کار، چند ثانیه صبر کنید تا محصول خشک شود. اما برای تنظیم آرایش راز کوچک دیگری نیز دارد که اکثر مردم در مورد آن بی‌خبرند و این است که سعی کنید هنگام استفاده از سایه‌های درخشان، برس سایه‌های صاف خود را با کمی اسپری تنظیم‌کننده اسپری کنید.

آیا می توانم به جای اسپری فیکساتور آرایش از اسپری مو استفاده کنم؟

شما نباید از اسپری مو به عنوان اسپری فیکساتور برای آرایش استفاده کنید. اگر مواد تشکیل دهنده اسپری های مو و اسپری های تثبیت کننده آرایش را مطالعه کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که برخی از مواد تشکیل دهنده حتی مشابه هم هستند، اما این بدان معنا نیست که باید از آن ها انتظار داشته باشید که خواص یکسانی داشته باشند و فواید یکسانی داشته باشند. اسپری های تنظیم کننده مو و آرایش برای دو بستر مختلف مو و پوست فرموله شده اند و باید طبق دستورالعمل استفاده شوند. دلیل دیگری که نباید از اسپری مو برای آرایش خود استفاده کنید این است که اسپری های موی حاوی گازهای فشرده یا پیشران هستند که می توانند باعث تحریک چشم، پوست یا ریه شوند. بنابراین اسپری مو را کنار بگذارید و به جای آن بهترین اسپری های فیکس کننده آرایش را انتخاب کنید.

تفاوت فیکس کننده آرایش و پرایمر را درک کنید

پس از چند ساعت آرایش، طبیعی است که متوجه شوید سایه چشم لک شده، رژگونه ناپدید شده و زیرسازی آرایش شروع به ذوب شدن می کند.  با این حال، برای جلوگیری از تبدیل شدن این موضوع به یک ناراحتی، بازار لوازم آرایشی دو محصول را ارائه می دهد که باید از آن ها استفاده کنید تا آرایش شما برای مدت طولانی تری دست نخورده باقی بماند.  هدف پرایمر بستن منافذ و ایجاد پوست حتی قبل از دریافت اولین محصولات آرایشی است. بنابراین نکته این است که قبل از کرم پودر و کانسیلر از آن استفاده کنید. روی تمام صورت و گردن بمالید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. فیکساتور برای حفظ آرایش روی صورت در تمام طول روز یا تمام شب طراحی شده است، بدون این که از بین برود. عموماً محصول به صورت اسپری یافت می شود و باید به محض اتمام تولید مورد استفاده قرار گیرد.

کارکردهای هر محصول را کشف کنید

همان طور که در بالا گفتیم، هر کدام از این محصولات عملکردهای خاصی دارند، اما اگر در کنار هم استفاده شوند، می توانند جلوه آرایش و زیبایی آن را بیش تر کنند.

نتیجه

فیکس کننده آرایش، سایه چشم و لوازم آرایشی براق را بهتر تنظیم می کند. بنابراین، اگر قصد برجسته کردن چشم ها را دارید، از آن برای تکمیل آرایش استفاده کنید. در غیر این صورت از پرایمر استفاده کنید. پس بدانید که هم فیکس کننده آرایش و هم پرایمر مکمل های ضروری برای زیبایی آرایش و زیبایی چهره شما هستند. پس روی این محصولات سرمایه گذاری کنید و به دنبال برندهای با کیفیت باشید تا همیشه بهترین نتیجه را بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *