مزایای میک آپ فرمالیته

مزایای میکاپ فرمالیته

مزایای میکاپ فرمالیته

قطعا یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانم ها آرایش جشن عروسی و عقدشان می باشد.

ریحانه نصیری به عنوان بهترین آرایشگر اصفهان در این مقاله قصد دارد شما را با مزایای میک آپ فرمالیته بیشتر آشنا کند تا نگرانی در این مورد نداشته باشید.

برای داشتن آرامش خیال باید از چند ماه قبل با میک آرتیست خود مشاوره کنید و با حضور در جلسات بازدید عروس از نزدیک نمونه کارها را دیده و نوع میک آپ را انتخاب کنید.

 در مورد نوع میک آپ و بعد جزئیات مثل رنگ مو ، مدل شینیون ،رنگ لنز ، تاج و اکسسوری های مورد استفاده ، ناخن و … با میک آپ آرتیست خود صحبت کنید و راه نمایی بگیرید.

یک میک آپ آرتیست حرفه ایی باید با بررسی سلیقه مشتری، انتظار عروس و داماد ،نوع چهره و پوست ، نوع مراسم (فرمالیته ، عقد و عروسی ) ، بهترین مشاوره را به شما بدهد.

پیشنهاد ما به عروس ها داشتن مراسم فرمالیته یک هفته قبل از عروسی می باشد تا با آرامش خیال و بدون استرس مهمانی ،بهترین میک آپ و عکاسی را داشته  باشید و با اجرای دو میک آپ متفاوت کلیپ های جذاب برای روز جشن خود آماده کنید.

در روز فرمالیته میتوانید در فضای کاملا متفاوت از عکاسی های همیشگی مثل ساحل دریا و طبیعت های بکر با لباسی متفاوت و راحت تر از لباس عروس عکاسی و فیلمبرداری کنید ،داشتن آرایشی متفاوت در این روز باعث میشود تنوع و زیبایی کلیپ ها و عکس های مراسمتان دو چندان بشود.

آماده شدن بخش اصلی عکس و فیلم این فرصت رو به شما میدهد که روز جشن تایم بیشتری برای استراحت داشته باشید و با انرژی جشنتان را برگزار کنید.

( ویژگی های یک میکاپ آرتیست حرفه ایی، لیست آتلیه های اصفهان ، لیست تالار های اصفهان ، لیست گل فروشی ها ، مزون های عروس و مواد و نظرات مشتریان …)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *