چگونه میتوان افتادگی پوست را درمان کرد

چگونه میتوان افتادگی پوست را درمان کرد

چگونه میتوان افتادگی پوست را درمان کرد؟اگر پوست شل دارید و باعث نگرانی شما می شود ، روش های مختلفی وجود دارد که باید در مورد نحوه برخورد با آن در نظر بگیرید.احتمالاً ممکن است یک گزینه درمانی غیر جراحی پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و هیچ عارضه جانبی نداشته باشد.با این وجود ، ممکن است نوعی روش جراحی برای سفت شدن پوست شل لازم باشد.در ادامه با بهترین آرایشگر اصفهان همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در این زمینه کسب کنید.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ شامل سوراخ شدن پوست با سوزن های ریز استریل شده برای تحریک تولید کلاژن است.هنگامی که سوزن های بسیار کوچک پوست را سوراخ می کنند ، سیستم ایمنی بدن شروع به ترمیم زخم می کند که سطح کلاژن را در طی فرآیند بازسازی پوست افزایش می دهد.ثابت شده است که میکرونیدلینگ برای سفت شدن پوست بسیار موثر است.

سفت شدن پوست به کمک انرژی

روش های سفت شدن پوست با کمک انرژی شامل استفاده از لیزر ، فرکانس های فراصوت و اشعه مادون قرمز برای افزایش تولید الاستین ، کلاژن و سایر مواد درون زا است که برای حفظ پوست سالم ، لازم است.

درمان افتادگی پوست

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی به روشی اطلاق می شود که در آن اسید آلفا هیدروکسی اسید ، تری کلرواستیک اسید و غیره به پوست زده شود تا لایه های خارجی پوست کاملا لایه برداری شود.این منجر به رشد پوست جدید و چهره ای جوان ، قویتر و کشدارتر می شود.همچنین باعث تحریک تولید الاستین و کلاژن در درم می شود.بسته به شرایط پوست ، حتی یک لایه برداری شیمیایی عمیق ممکن است برای اصلاح کامل شلی پوست صورت کافی نباشد.

به طور کلی ، تمام این روش های غیر جراحی برای درمان افتادگی پوست ، شامل افزایش درجه حرارت الاستین و کلاژن در لایه پوستی برای سرعت بخشیدن به تولید آنها است.برای تولید نتایج مطلوب معمولاً به چندین درمان نیاز است.

این روش ها به اندازه جراحی مؤثر نیستند ، اما به بسیاری از افراد کمک می کنند تا بدون انجام اقدامات تهاجمی و گران قیمت تا 10 سال زندگی کنند.با این حال ، با ادامه پیری ، بسیاری از افراد سرانجام یک راه حل دائمی تر برای سستی پوست صورت را انتخاب می کنند.

لیفت صورت

لیفت صورت

لیفت صورت می تواند پوست اضافی صورت را در مناطق سستی از بین ببرد.از پرکننده های پوستی معمولاً همراه با لیفت صورت برای دستیابی به اهداف زیبایی بیمار استفاده می شود.

بسیاری از افرادی که دچار شلی پوست صورت می شوند ، هم چنین دچار شلی پوست در ناحیه گردن می شوند.بسیاری از افرادی که مقادیر زیادی وزن از دست می دهند در مناطق مختلف بدن خود دچار افتادگی پوست می شوند.برخی از افراد بدون جراحی می توانند افتادگی پوست خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

درمان های طبیعی خانگی برای پوست شل

به گفته خانم ریحانه نصیریبهترین آرایشگر عروس اصفهان – انواع داروهای طبیعی گیاهی ، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند و از این طریق به سفت شدن پوست صورت و بدن کمک می کنند.برخی از درمان های طبیعی برای شلی پوست صورت عبارتند از:

  • عسل
  • ماست
  • روغن زیتون
  • سفیده تخم مرغ
  • خیار
  • روغن نارگیل
  • فندق جادوگر
  • قهوه سیاه

از پزشک خود در مورد چگونگی استفاده بهینه از این یا سایر محصولات طبیعی که می توانند به سفت شدن پوست شل صورت کمک کنند ، بپرسید.این داروهای گیاهی با هیچ عارضه جانبی عمده ای همراه نیستند.

درمان های طبیعی خانگی برای پوست شل

برای حفظ سلامت و ارتجاع پوست ، شروع به گنجاندن غذاهای پر آب مانند سبزیجات ارگانیک در رژیم غذایی خود کنید.سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج و کلم پیچ ، گزینه های بسیار خوبی برای کمک به دستیابی به اهداف بهداشتی متعدد ، از جمله حفظ سلامت پوست است.

برخی از غذاهای دیگر که می توانند به بدن شما در تولید بیشتر کلاژن و الاستین کمک کنند شامل موز ، پیاز قرمز ، پیاز کوهی ، لیمو ، سیر ، موسیر ، آووکادو ، سیب زمینی ، بادام و ماهی آزاد است.بسیاری دیگر نیز وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *